Al Pla d’Urgell, triomf per a Joan Vinyes, problemes per a la seva germana.

Joan Vinyes-Josep R. Ribolleda (Subaru Impreza) guanyen amb autoritat.
Amàlia Vinyes-Marta Ylla (Peugeot 106) acaben en el 8è lloc de 2RM.
Joan Vinyes-Josep R. Ribolleda (Subaru Impreza) guanyen amb autoritat.
Amàlia Vinyes-Marta Ylla (Peugeot 106) acaben en el 8è lloc de 2RM.
El Rallye Ries Altes va estar marcat per les tempestes de pluja i vent, i un ambient gairebé hivernal.
La Copa Suzuki, el certamen mono-marca que es caracteritza per la igualtat entre els seus participants, és el campionat triat per la pilot andorrana Amalia Vinyes en la seva primera temporada al món dels ral·lis, el seu primer repte serà dissabte que ve (dia 2), el Ral·li La Vila Joiosa.
Després de demostrar els seus dots de pilotatge en els circuits, recordem que és l’actual campiona de la Copa d’Espanya de Resistència, espera adaptar-se de manera ràpida als ral·lis per poder estar prop dels més ràpids al més aviat possible. Per aconseguir-ho Amalia comptarà, a la seva dreta en l’habitacle del seu Suzuki Swift, amb l’experiència d’Aintzane Goñi. Vinyes-Goñi ja van competir juntes en el passat Ral·li d’Orense, l’experiència va resultar molt positiva i això, sens dubte, ha estat determinant en l’engegada del projecte de la Copa Suzuki 2011.
Joan Vinyes-Jordi Mercader, que en el Ral·li Comunitat de Madrid lluiran el dorsal 1 a les portes del Suzuki Swift S1600, arribaran a la cita que tanca la temporada amb els objectius pràcticament aconseguits. Vinyes i l´equip Suzuki Motorsport van revalidar el títol de dues rodes motrius a Llanes, mentre que la inscripció de la prova del RACE ha estat determinant per decantar el Campionat d´Espanya de Marques a favor de Suzuki i perquè Joan estigui en el podi final (tercera posició) del Campionat d´Espanya absolut.
La duresa de l’escenari del Rally dels Volcans va passar factura a la mecànica del Team Rallycar.
La propera cita anotada en la densa agenda de competició de Joan Vinyes és el Ral·li Rias Baixas, tercera prova del Campionat d’Espanya de Ral·lis d’asfalt. El pilot de l’equip Suzuki Motorsport, al costat del seu navegant habitual, Jordi Mercader, sortiran a competir amb l’objectiu d’arribar dissabte que ve (dia 1 de juny), com a líders de la classificació dels vehicles de dues rodes motrius (fins a 2000 cc.) i d’aquesta manera pujar pa l’esglaó més alt del podi instal·lat a la Rua Porta do Sol de Vigo.
El Campionat d’Espanya de Ral·lis d’asfalt (CERA) 2018 viurà el seu últim capítol el cap de setmana vinent (dies 23 i 24 de novembre). El traçat l’IX Ral·li Comunitat de Madrid (CM) – RACE decidirà de manera definitiva les diferents classificacions de l’esmentat certamen.