Els germans Vinyes espectaculars al Ral·li Esprint de Sant Julià.
Joan Vinyes-Jordi Mercader (Seat Còrdoba WRC) guanyadors absoluts.
Amàlia Vinyes-Aintzane Goñi (Subaru Impreza N+) en el top 10 .
Joan Vinyes-Jordi Mercader (Seat Còrdoba WRC) guanyadors absoluts.
Amàlia Vinyes-Aintzane Goñi (Subaru Impreza N+) en el top 10 .
Joan Vinyes – Jordi Mercader (Suzuki Swift R+ N5) es van desplaçar a les Illes Afortunades (en concret Tenerife), per a disputar el 29 Ral·li vila d’Adeje, 3a prova del Campionat d’Espanya de Ral·lis d’asfalt (CERA) 2019.
Després de no participar en la 1a prova canària del certamen (Ral·li Illes Canàries) i de no puntuar en la cita de Còrdova, per al tàndem de l’equip Suzuki Motor Ibèrica, es fa poc menys que imprescindible estar entre els millors en la prova de Tenerife.
Joan Vinyes-Jordi Mercader (Suzuki Swift S1600) van aconseguir un nou triomf a la categoria de dues rodes motrius (2RM) fins a 1600 cc., i el cinquè lloc a la classificació absoluta, en l´II Ral·li Comunitat de Madrid RACE, prova que tancava el calendari del Campionat d´Espanya de Ral·lis d´asfalt 2011.
Joan Vinyes i el seu company d´equip Gorka Anxustegi, van aconseguir un nou doblet per a l´equip Suzuki i van confirmar de la millor manera, és a dir guanyant, el títol en el Campionat d´Espanya de Marques.
Els equips participants i els afeccionats que es van donar cita a les cunetes de les especials del Ral·li del RACE 2011 van gaudir d´una climatologia més favorable que l´any passat, a pesar que, a l´inici de la segona etapa les temperatures van estar per sota dels 0º.
Després de dues setmanes competint en solitari en l’habitacle del Cupra TCR i en circuits d’asfalt, Joan Vinyes haurà de fer un reset per tornar a situar-se al volant del Suzuki Swift R+, amb Jordi Mercader a la seva dreta per competir en especials en què tant el tipus d’asfalt com l’amplària de les carreteres canvien sovint.
La 39a edició del Ral·li Santander – Cantàbria, antepenúltima prova del Campionat d’Espanya de Ral·lis d’asfalt (CERA), serà el repte a superar per part de l’equip Suzuki Motor Ibèrica a partir del pròxim dissabte (dia 20), en l’única cita de l’esmentat campionat que es disputa a Cantàbria.
La prova inicial de l’ERC 2022 marcada, una vegada més, per la pluja, el fang, la boira, el fred…
Després d’un mes sense competir, els equips que disputen el Campionat d’EspanyaRal·lis d’asfalt tornaran a l’activitat corrent el Rallye Ourense – Ourense termal. Serà la primera de les tres visites previstes a la comunitat gallega, en tot just 45 dies.
Joan Vinyes-Jordi Mercader (Suzuki Swift R+) acudiran a la cita amb l’ànim de repetir el triomf assolit la temporada passada en la categoria N5. En aquesta ocasió aconseguir un lloc entre els millors de la classificació absoluta serà més complicat. L’Ourense 2019 serà vàlida pel Super Campionat d’Espanya de Ral·lis (SCER), un fet que ha tingut una repercussió directa en la llista d’inscrits.
Després de superar amb èxit el seu periple per terres gallegues, el Campionat d’Espanya de ral·lis d’asfalt es trasllada al Principat d’Astúries per disputar la 49ª edició del Ral·li Príncep d’Astúries, una prova que seguirà sent, un any més, vàlida per al Campionat d’Europa de l’especialitat.
Joan Vinyes-Jordi Mercader (Suzuki Swift S1600) afronten el primer repte asturià de la temporada amb l’ànim de seguir amb la ratxa positiva de la qual han fet gala fins a aquest moment. Cinc triomfs a la Copa d’Espanya de 2 rodes motrius (2RM) que els situen com a capdavanteres destacats de la classificació provisional de l’esmentada Copa. Seguir ampliant l’avantatge és l’objectiu a la prova asturiana.