Els germans Vinyes espectaculars al Ral·li Esprint de Sant Julià.

Joan Vinyes-Jordi Mercader (Seat Còrdoba WRC) guanyadors absoluts.
Amàlia Vinyes-Aintzane Goñi (Subaru Impreza N+) en el top 10 .
Joan Vinyes-Jordi Mercader (Seat Còrdoba WRC) guanyadors absoluts.
Amàlia Vinyes-Aintzane Goñi (Subaru Impreza N+) en el top 10 .
Vinyes-Mercader (Suzuki Swift R+) en el podi d’un Ourense passat per aigua
Joan Vinyes-Jordi Mercader (Subaru Impreza) tampoc van estar afortunats en la segona participació de la temporada en una prova del Campionat d’Espanya de Ral·lis de terra.
El 4rt Ral·li Pla d’Urgell es va acabar a pocs metres del final de la segona passada per l’especial B, una sortida de pista els va deixar sense opcions de seguir en una prova en la qual, en aquells moments, ocupaven la tercera posició de la classificació absoluta a 1” del rival que els precedia (Climent Domingo).
Joan Vinyes-Jordi Mercader (Suzuki Swift R+ N5) van veure com es frustraven les seves opcions de continuar lluitant pel triomf de la categoria N5, en els compassos inicials del 40 Rally Blendio Santander – Cantàbria.
El toc amb un dels paranys que amaguen les cronometrades de Cantàbria, en forma d’arqueta camuflada entre l’herba, van provocar una burxada i el trencament d’un tub de la direcció assistida.
Vinyes-Mercader van intentar continuar però, per a evitar mals majors en la mecànica, van decidir abandonar la prova que tancava la trajectòria del CD Peñucas en el Campionat d’Espanya de Ral·lis d’asfalt (CERA).
Per als equips habituals en la disputa del calendari del Campionat d’Espanya de Ral·lis d’asfalt (CERA), l’arribada de l’estiu és sinònim de desplaçament a Ferrol per a disputar el Ral·li de Ferrol que, aquesta temporada, celebra el seu. L’equip Suzuki Motor Ibèrica i, en particular Joan Vinyes – Jordi Mercader, acudiran puntuals a la cita amb la cita de continuar ampliant la ratxa de bons resultats aconseguits en la comunitat gallega.
A León, la meteorologia va variar, durant el cap de setmana, el traçat de les especials de manera constant.
El Circuito del Jarama acollirà un Ral·li CAM – RACE. La 11a, edició de la prova serà molt diferent a les anteriors.